7.09.2014

Marvel The Avengers

Witajcie! Wolnego czasu mam jak na lekarstwo, ale jeszcze przed tygodniem miałam chwilę i postanowiłam namalować na paznokciach coś, o co już od dłuższego czasu prosiła mnie moja druga połówka (tak ze 2 lata to trwało :P). Luby już na samym początku naszej znajomości zaraził mnie sympatią do adaptacji filmowych komiksów Marvela (same komiksy to nie moja bajka) do tego stopnia, że nie wyobrażam sobie nie pójść do kina zawsze wtedy, kiedy pojawia się nowy film o superbohaterach (swoją drogą ostatni Guardians of the Galaxy - a szczególnie postać Groota i komiczna końcówka - totalnie mnie rozwalił). Zdobienie zdecydowanie z tych nie na co dzień, ale w wolny weekend jak najbardziej do ponoszenia (aż szkoda było mi je zmywać ^^).


 Postacie namalowałam farbami akrylowymi, na dwóch warstwach białej bazy Pierre Rene' Professional 309 Pure White, a całość utrwaliłam topem Kinetics Kwik Kote


Wątpię w to, że znajdzie się osoba, która nie skojarzy odtworzonych przeze mnie miniaturek z postaciami, ale żeby nie było domysłów to przedstawiam Wam:
Kapitana Amerykę (na wskazującym),
Iron Mana (na środkowym),
Hulka (na serdecznym) 
i Thora (na kciuku).


Na wybór konkretnych postaci długo nie mogłam się zdecydować (tak samo jak nie potrafię zdecydować, którego superbohatera darzę największą sympatią). 


I chociaż tematyka komiksowa jest (jak dla mnie) typowo męska, to wytwórnia Marvel bardzo się postarała o to, aby zainteresować płeć żeńską filmami (i nie chodzi mi tutaj o wybór obsady - nikomu niczego nie ujmując, w niektórych postaciach można się zakochać ^^ - ale o walory przede wszystkim komediowe; wątki romansowe też się znajdą :P). 




Ciekawa jestem czy znacie filmy Marvela (jesli nie to polecam zgłębić temat ^^), macie swoje ulubione postacie? Ja wzdycham do Lokiego (postać kreowana przez Toma Hiddlestone'a), Thora (to na pewno zasługa muskulatory Chrisa Chemswortha), a ostatnio także do Star-Lorda (Chris Pratt). 

23 komentarze:

  1. Kompletnie nie wiem kto to ;) ale mani rewelacja! Pierwsze myślałam, że to naklejki a Ty takie szczególiki wymalowałaś ;) suuper ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo mojej bezgranicznej miłości do postaci Iron Mana, Thor całkowicie skradł moje serducho ♥ pięknie to zmalowałaś! Napatrzeć się nie mogę *.*
    Od dłuższego czasu chodzi za mną mani z IM ale jakoś nie mogę się za niego zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahahahahaha, Thor mnie powalił <3. Niesamowici!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już o wzdychaniu mowa - Tony Stark (Robert Downey Jr.) czyli Ironman... o matko w nim to byłabym w stanie się zakochać ^^ Mistrzowsko zmalowane! Tak dokładnie i z "jajem" ;-D
    Ps. Twoje zmalowane postacie przypominają mi nieco ludzików lego ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. jak Ty to ślicznie namalowałaś! świetne "ludziki" :)
    i ja właśnie nie rozumiem całej tej sympatii dla Lokiego, ja go nie lubię! :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludziki pięknie zmalowałaś ale kompletnie to nie jest moja bajka jak to się mówi. Nie znam, nie oglądam i nie przepadam za takimi tego typu filmami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wciąż się zabieram do obejrzenia IronMana i Avengers :D Postaci kojarzę, a mani jest rewelacyjne :D Sama bym takich pazurkowych arcydzieł nie stworzyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie znam, ale komiksowki wyszly Ci oblednie! Szczegolnie zielony potworek mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe, wesoło tu ostatnio :D Hulk jest moim faworytem. Hulk miażdżyć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale świetnie to namalowałaś! moim faworytem też jest Loki, ale to raczej z powodu Toma Hiddlestone'a, niż zamiłowania do złych postaci (chociaż może...?) ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. No wow! Mimo, że ja nie bardzo przepadam za takimi filmami, ale zdobienie mnie zachwyca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też nie znam, ale mani boskie :D od czasu do czasu można zaszaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mam pojęcia kto to, ale efekt genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hulk genialny a Thor tez super :) oglądałam wszystkie filmy z tymi bohaterami i polecam

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje ukochane postacie, jeśli idzie o Mścicieli <3 Ile ja bym dała, żeby umieć coś takiego zmalować, cały czas bym w takich komiksowych malunkach chodziła :D Capsicle ma jakąś dziwną minę, szczerzy zęby? Trochę jak nie on :v
    Loki, jak to wiele antagonistów komiksowych, ma to do siebie, że jest postacią złożoną i ciężko jest go jednoznacznie ocenić. Chociaż jeszcze niedawno miałam przesyt Lokiego, fanserwis niesamowity :v Co nie zmienia faktu, że Toma uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha, świetnie wyszło! Bardzo wesoło! :P

    OdpowiedzUsuń
  17. aaa mega :D ja co prawda żadnego filmu z nimi nie oglądałam, ale kiedyś grałam w jakąś bijatykę z postaciami Marvela ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. o kurczę, ale precyzyjna robota! podziwiam :)) pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!