2.06.2014

Free birds with MoYou London

Witajcie :) Jutro czekają mnie dwa kolokwia, a w czwartek egzamin, ale w przerwie od nauki postanowiłam pokazać Wam moje kolejne podejście do stempli. Muszę przyznać, że na razie mam mieszane uczucia co do tej metody zdobienia paznokci, gdyż jeszcze ani razu nie udało mi się porządnie odbić wzorów na paznokciach prawej ręki, a to dziwne, bo malowanie pędzelkiem lewą dłonią nie sprawia mi większych trudności, no ale dosyć moich żali...
Za bazę pod stemple posłużyły mi dwie warstwy transparentnego różu Golden Rose Rich Color nr 66. Zielone stemple wykonałam lakierem Golden Rose Rich Color nr 111, a czarne osławionym już nr 35 z tej samej serii. Motywy kwiatowe pochodzą z płytki MoYou London Mother Nature 02, a klatki i ptaszki z płytki MoYou London Kitty 11. Całość utrwaliłam topem Sally Hansen Insta-Dri
 Jak już wspomniałam, mistrzem stemplowania nie jestem, na prawej ręce wzory mi się rozmazują. Celowanie też nie idzie mi zbyt dobrze, czego efekty możecie zobaczyć na kciuku (klatka przystemplowała mi się przy samych skórkach ;/).
 Mimo błędów efekt i tak mi się w miarę podobał, ale i tak przechodzę stemplowy kryzys, może mi cos poradzicie? 
Przepraszam za marudzenie ;) Mam nadzieję, że u Was pogoda ładniejsza niż u mnie, cały dzień leje deszcz... 

31 komentarzy:

  1. ja myślę, że nawet mistrzom zdarza się nie wcelować ^^ bo o sobie to nawet nie wspomnę...ja notorycznie mam problem z równym odbiciem :) świetnie wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj nie marudź bo ja tu nic złego nie widzę wyszło pięknie i kolorystyka świetna super :) powodzenia na egzaminach :) :* ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widać b złe rzeczy zazwyczaj na prawej ręce się dzieją a na blogu zawsze widać lewą :P

      Usuń
  3. pięknie wyszło, tak miało być ;) kolorki fajnie dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne! ;)
    bardzo pomysłowe połączenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona, wyszło genialnie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wyszły <3
    Ja też walcze ostatnio ze stemplami... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło super- jakbyś nie powiedziałam o klatce to pomyślałabym, ze specjalnie ją tam umiejscowiłaś :) Jeśli chodzi o ten czarny rich color to czy ja wiem czy osławiony? Mi on w stemplowaniu wychodzi taki ciemnobrązowy, nie podoba mi się to za bardzo- już wolę czarny z essence do stempli, choć ten z kolei szybko glucieje :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie rozumiem czego Ty się czepiasz... Przepięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie wszystko jest ok :-) Jednak jakbyś naaapraaawdę była z czegoś niezadowolona, to każdy stempel można przecież ostrożnie zetrzeć wacikiem albo bardziej delikatnie patyczkiem kosmetycznym (oba nasączone zmywaczem) bez uszczerbku dla bazowego lakieru. Chyba, że ma się pod spodem kolejne stemple :-P

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny wzorek :)
    Ja nigdy stempli nie miałam i jakoś nie żałuje, ale kiedyś może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszło.. Super, że połączyłaś dwa kolory stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu efekt Ci się "w miarę podoba"?!?! ja zbieram szczękę - boskie zdobienie :) Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne zdobienie bardzo mi się podoba całe połączenie wzoru i kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale pięknie wyszło :D ja mam ten sam problem z stemplami na prawej dłoni też mi nie odbijają sie fajnie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. można się w nich zakochać! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też często nie trafiam albo rozciągam wzorek :D Ale po prostu trzeba wprawy ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem bardzo, bardzo, bardzo na tak! piękne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie marudź - efekt jest świetny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pogoda nie rozpieszczam, ale paznokcie są cudowne, urocze... Piękne mani...

    Juz juz bez marudzenia :) marudzenie zle wpywa na ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł z tymi dwoma kolorami i różnymi płytkami nakładajacymi sie na siebie. Całość bardzo mi się podoba.. głupia baba ze mnie, ze mother nature 02 nie wzięłam bo jest cudowna <3 a co do idealnego odbijania - praktyka i będzie dobrze na lewej już wychodzi Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdobienie! Świetne dobrałaś motywy :)
    Ja powoli przymierzam się do jakiegoś stemplowego zestawu, ale aż się boję, że nie ogarnę co i jak :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Cóż mogę napisać jak nie to , ze są : fantastyczne! Ja to nie mam cierpliwości do stempli, a to mi się wzór na stempla nie odbije cały, a to na paznokciu krzywo wyjdzie ehhh

    OdpowiedzUsuń
  23. Brak mi słów! Genialnie wyszło Ci to zdobienie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak to bosko wyszło :) dwa rodzaje stempli wyglądają cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi się ta koncepcja wzorków w 2 kolorach, wygląda tak trójwymiarowo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!