5.07.2015

Mehndi on vanilla

Witajcie! Piękne mamy lato w tym roku. Na tygodniu pracuję, ale w weekendy staram się z tego korzystać. Woda to mój żywioł i każdą wolną chwilę spędzam na basenie. Kidy tak leżę z zamkniętymi oczami i wsłuchuję się w odgłosy, to czuję się prawie jak nad morzem (tylko szum wody ciut mniejszy). Tak jak obiecywałam na moim fanpage, jestem dzisiaj z nowym postem. Dzisiejsze zdobienie to kolejna odsłona popularnego wciąż motywu mehndi.


Za bazę pod zdobienie posłużyły mi trzy cienkie warstwy lakieru My Secret #144 Vanilla. Następnie nałożyłam jedną warstwę kolorowego topu China Glaze Can I Get An Untz Untz z najnowszej, letniej kolekcji Electric Nights (jest to mieszanka neonowych drobin w kolorze zielonym, niebieskim i fioletowym). Potem czarnym lakierem Golden Rose Color Expert #60 przystemplowałam wzór z płytki BP-L002. Na koniec nałożyłam top Kinetics Kwik Kote i gotowe.


Topy ChG to moje kolejne spełnione marzenie. Jeśli macie na nie ochotę to nie czekajcie z zakupami, bo zdecydowanie są warte swojej ceny i idealne na lato. Swoje sztuki zakupiłam na Alphanailstylist, ponieważ w tym sklepie pojawiły się jako pierwsze w PL.






Pozdrawiam! :-)

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysl z nalozeniem topu z brokatem pod stemple. Swietnie to wyglada

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest ten top :D całe zdobienie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie śliczne :D świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne paznokcie :) moje ostatnio szybko się łamią

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają jak egzotyczne płytki na ścianę

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny motyw z baza, koniecznie muszę spróbować u siebie :) Jak dajesz sobie radę z takimi dłuuugimi pazurkami? Swoją drogą są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo się dzieje i manicure wyszedł ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne!
    Masz takie długie i proste pazurki <3
    Ja jak miałam kwadraty to nie rosły mi prosto tylko się wywijaly do dołu ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, po prostu łał, oszałamiający efekt <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!