14.07.2015

Golden Rose Color Expert 51

Witajcie! Bezpłatny urlop to straszna kicha... tym większa wtedy, kiedy nie wiesz, ile potrwa... Dosłownie nie wiem, co ze sobą począć, ale przynajmniej mam czas na napisanie posta. Dzisiaj parę słów o jednym z wielu w mojej kolekcji, lakierze w kolorze kobaltowym.


Golden Rose Color Expert #51 to (tak jak napisałam wyżej) lakier w kolorze kobaltu, który kryje po nałożeniu na paznokcie dwóch warstw. Warstwy wysychają pozostawiając na paznokciach wysoki połysk i dzieje się to w szybkim tempie.


Zamknięto go w charakterystycznej dla serii, okrągłej buteleczce z zakrętką w kolorze zawartości, o pojemności 10,2 ml. Pędzelek średnio szeroki, twardy, ale bardzo dobrze współpracujący z konsystencją lakieru.


Zmywanie bezproblemowe, trwałość też bez zarzutu, bo lakier trzyma się na moich paznokciach standardowe 3-4 dni bez uszczerbku. Gagatka można dostać w cenie 5,90 zł/szt.







Ostatnimi czasy bardzo mocno eksploatuję w/w lakier, ponieważ pasuje do wielu moich letnich stylizacji. Solo, czy z dodatkami, bez różnicy i tak bardzo mi się podoba, a Wam?

Pozdrawiam! :-)

27 komentarzy:

  1. Podoba mi się :) Piękny granat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny kolor i paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i ubóstwiam! :)
    Glowa do góry, trzeba myśleć pozytywnie. Jestem w bardzo podobnej choć jednak zupelnie innej sytuacji i wiem co czujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolorek to taki chaber idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też byłam na takim urlopie i Cię rozumiem....
    Lakier świetny, chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. really amazing look, i like color expert collection!

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ intensywny ten kolor, ale ślicznie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekny lakier, cudownie wyglada! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj nie zazdroszczę sytuacji z urlopem :(

    A kolorek jest piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor. U mnie też przymusowy urlop, jak to u nauczycieli, ale nie narzekam :) bo w końcu mogę się wybyczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm oh jak ja lubię kobalciki i granaty <3 muszę chyba zrobić u siebie przegląd tych kolorów bo dawno po nie nie sięgałam :< Mam nadzieję, że wszystko w Twoich prywatnych sprawach się poukłada jak najszybciej :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zycze zeby urlop sie skrocil- zawyczaj sie tego nie zyczy. Wiem jak to jest ugrzeznac w domu, bo ja nie pracuje juz ponad 5 lat- dzieci. Lakier to moj kolor wiec boski. Czekam na zdjecie paznokci po skroceniu bo jestem bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się w tym kolorze!
    Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się w tym kolorze!
    Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  15. In my opinion the most beautiful blue!

    OdpowiedzUsuń
  16. podziwiam Twoje długaśne pazurki :) u mnie długaśne to najlepiej trzymają się migdały, chociaż kwadraty też dają radę :) a kolorek rzeczywiśćie mimo tego, że wyraźny, to jak dla mnie letni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam ten lakier, jest obłędny <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!