14.06.2013

Recenzja nr 9: Delia Coral Prosilk nr 155

Witajcie :) Rozczarowana jasno żółtym lakierem Coral, postanowiłam dzisiaj pod lupę wziąć kolejny kolorek z tej serii, czyli lakier: Delia Coral Prosilk nr 155.
Jak go oceniam?
Krycie: bardzo dobre, 5/5
Warstwy:1-2
Połysk: tak
Wysychanie: szybko, 5/5
Konsystencja: rzadka
Pędzelek: wąski
Ilość produktu: 11 ml
Cena: 5,99
Dostępność: Super Pharm (bynajmniej ja go tam nabyłam)
Moja łączna ocena: 5/5

Moją opinię na temat tego lakieru mogę podsumować jednym zdaniem: Nie spodziewałam się tak dobrego lakieru po wpadce z bananową żółcią.

Lakier ten kryje bardzo dobrze, już jedna (gruba) lub dwie (cienkie) warstwy pozwalają nam pokryć płytkę w całości. Pędzelkiem maluje się bardzo dobrze mimo, że konsystencja lakieru jest rzadka. Najbardziej zachwycona byłam jednak czasem wysychania warstw. Dosłownie 5 minut wystarczyło, abym mogła dotknąć paznokci po pomalowaniu drugiej warstwy, nie uszkadzając ich. Lakier wysycha na połysk, na zdjęciach bez użycia top coatu.
Też macie tak różne opinie na temat lakierów tej firmy? :)

3 komentarze:

  1. Mam dokładnie tą samą opinię :P Te lakiery to loteria ;p Dobrze że są w niskiej cenie, a przy promocji w jeszcze niższej więc można sobie pozwolić na kolorowe szaleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ciekawe u mnie nie ma lakierów Delii, kolor całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja właśnie z bananem poległam też:D nie wiem czy nie mam tego samego, jakąś miętkę na pewno i walnęlam w kąt po przepojach z bananem:)
    Ślicznie to u Ciebie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!