10.06.2013

Projekt trendy: Podsumowanie

Witajcie :) Tak sobie myślę, że pora podsumować mój udział w pierwszym paznokciowym projekcie :). Oto zestawienie moich prac.
Tydzień 1: Kwiaty
Tydzień 2: Biel i turkus
Tydzień 3: Geometria
Tydzień 4: Koronka
Tydzień 5: Etno
Tydzień 6: Neopastele
Tydzień 7: Paski
Ja jestem najbardziej zadowolona z pierwszego zdobienia kwiatowego, oraz turkusu i bieli. Najmniej w moim wykonaniu podoba mi się geometria ;/ A Wy co sądzicie? Który tydzień podoba Wam się najbardziej?

3 komentarze:

  1. Wszystkie są rewelacyjne.. ale 1 i 3 od góry mnie urzekły:D

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdobienie 'bile i turkus' podoba mi się najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!