13.05.2013

Po mojemu

Witajcie :) Dzisiaj zmalowałam sobie mój ulubiony typ zdobienia, tyle że w innych niż zazwyczaj kolorach. Za bazę posłużył mi "banan"(mimo tych 4 warstw, które musiałam położyć zanim zaczęłam zabawę z pędzelkiem i lakierami lakier bardzo mi się podoba), pojawiający się już we wcześniejszych wpisach. Całość strasznie mi się podoba i będzie musiała wytrzymać na paznokciach parę dni (swoją drogą podziwiam swoją wytrwałość, myślałam że będę miała problem z regularnym umieszczaniem postów, leń ze mnie, ot co) :)
Wiem, że jestem monotematyczna, znowu coś co kiedyś już było, ale ja od tego typu mani się nigdy nie uwolnię ^^ Humor mi się poprawia i buzia sama się uśmiecha jak sobie na takie patrzę :) Lubicie tego typu zdobienia? Podobają Wam się w moim wykonaniu?
Miłego wieczoru! :)

3 komentarze:

  1. bardzo fajne zdobienie, rózyczki cudne, ale mnie najbardziej urzekł paznokieć środkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wygląda, ale chyba nie byłabym w stanie malować aż 4 warstw samego koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie :) cudowny ten żółty lakier :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!