23.05.2013

Pastelowy mix

Witajcie :) Od czasu namalowania SpongeBoba niestety mój czas na zdobienie paznokci drastycznie się zmniejszył a nawet zniknął :(. W poniedziałek zmalowałam mix, a teraz na paznokciach mam miętowa bazę z mgiełką (dalej nie wiem czym się inspirować na tydzień Etno projektu trendy, ale myślę, ze coś wieczorem wymyślę :D).

Wybaczcie jeśli posty będą pojawiać się rzadziej, ale niestety zaliczenia na uczelni i zbliżająca się sesja dają już o sobie znać. Zostawiam Was z tym mani, którego na paznokciach już nie mam i mam nadzieję do zmalowania ;)

4 komentarze:

  1. Pięknotki! Oby wolny czas Ci dopisywał, bo Spongebob był genialny i ciekawam, co tam jeszcze byś zmalowała nam.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. serdeczny jest przepiękny :0 kolorki do siebie pasuję :) powodzenia w szkole, znam ten ból :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mix, coś się dzieje :D Genialnie jak dla mnie wszystko połączyłaś

    OdpowiedzUsuń
  4. mixy też są fajnie (ostatnio u mnie też one królują) :) Ten bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!