4.07.2014

Zipper nails

Witajcie :) Dzisiaj chcę Wam pokazać zameczkowe zdobienie. Jest to mój ostatni post przed obroną (a miało go już nie być), ale w środę-czwartek do Was wracam ;).


Aby wykonać ten manicure, paznokcie pokryłam najpierw dwoma warstwami lakieru Colour Alike (kolekcja Holo na lato) nr 518. Naklejki wodne wygrałam w rozdaniu (ale takie same można kupić w sklepie Born Pretty Store). Całość pokryłam topem Kinetics Kwik Kote






 
Podoba mi się taki jeansowe zdobienie, a Wam?

35 komentarzy:

  1. sliczne to holo ale te suwaczki mało widoczne :/
    powodzenia na obronie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety to wina mojego aparatu, a raczej jego braku bo zdjęcia robię telefonem :(

      Usuń
  2. super to wygląda, ale lakier przydymił te zameczki ;/ masz genialne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. taki jeansik z zameczkami, nieźle ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie :). Powodzenia na obronie!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są te zameczki, też miałam okazję robić z nimi mani :P u Ciebie wyglądają jak na jeans'ie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na mani :) Powodzenia na obronie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt super! :) Właśnie się zastanawiam nad tymi holo *.* Są takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie się prezentuje to nowe holo przy zdobieniach :) Taki przyjemny, jeansowy kolor. Naklejki oryginalne, lubię motyw suwaków :D
    Powodzenia na obronie! Trzymam kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle piękne ;) powodzenia na obronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Ten holoś wygląda trochę jak dżins i suwaczki dodają mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też zamówiłam ten kolorem, jeszcze nie miałam okazji testować, ale wygląda ślicznie :D Naprawdę jeansowo

    OdpowiedzUsuń
  12. zameczki fajne, ale kolor bazowy mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, takie długie z fajnym kształtem :) Nie przeszkadzają Ci w codziennych pracach typu sprzątanie, pranie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, w niczym mi nie przeszkadzają, jestem przyzwyczajona :)

      Usuń
  14. A mi się właśnie podoba ten konkretny lakier z tymi zamkami, pasują rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny holos, ja zaraz biorę się za malowanie moimi nowościami z Colorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudnie pokazałaś ten lakier :) czekamy na Ciebie i życzę powodzenia :) trzymam kciukasy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się zameczki, ale kolorek pod nimi średnio. Kochana, 3 mam kciuki ;**

    OdpowiedzUsuń
  18. Te suwaczki są praktycznie niewidoczne na tle tego pięknego holograficznego lakieru ;-(

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne pazurki, takie jeansowe :D super efekt Ewuniu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękny jest ten lakier! <3 I przypomniałaś mi, że też mam gdzieś podobne, suwakowe naklejki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdobienie. Zameczki wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam te zameczki, jedna z moich ulubionych kalkomanii :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O, znowu zapuściłaś paznokcie :) Ja tam wolę "Ciebie" w krótszych (mimo, że widzę tylko na zdjęciach) :D
    Te nowe holo są takie trójwymiarowe!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny jest ten motyw, a lakier wygląda magicznie :) !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!