13.07.2014

Plants vs. Zombies

Witajcie :) Dzisiaj mani inspirowane jedną z moich ulubionych gier na PC - Plants vs. Zombies. Ogólnie rzecz biorąc nie jestem fanką tego typu rozrywek (oprócz tej gry znam jeszcze tylko The Sims), ale jako zapełniacz czasu na okienkach (za czasów studiów pierwszego stopnia) ta gra sprawdzała się świetnie. Do dzisiaj lubię do niej wracać. Celem gry jest powstrzymanie ataków zombie, za pomocą roślin, które sadzimy w przydomowym ogródku (tak w skrócie :P).


Do wykonania mani wykorzystałam naklejki wodne kupione w sklepie Born Pretty Store. Za bazę posłużyły mi dwie warstwy jasnoniebieskiego lakieru Golden Rose Color Expert nr 56. Trawnik i chmurki wykonałam farbami akrylowymi. Całość utrwaliłam topem Kinetics Kwik Kote.






Znacie tą grę? Jeśli nie to proponuję nadrobić :D.

25 komentarzy:

  1. Fantastyczne ;) fajnie, że są teraz takie fajne naklejki i można coś oryginalnego mieć na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajowe ! Kurcze, jesteś miszczem takich obrazkowych mani :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda. Przez moment miałam wrażenie, że to naklejki na cały paznokieć, od lakieru bazowego po rysunek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna gra! Ostatnio w nią grałam ;-) Jak zobaczyłam Twoje mani to prawie się ze śmiechu popłakałam ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą grę. Miałam ją na komórce :D.
    Niesamowity manicure!

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, uwielbiam tę grę:] Nawet nie wiedziałam, że są takie naklejki:]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej gry, ale mani wyszło ci świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe śmieszne :D ale muszę przyznać, że super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze super! Nie znam tej gry,ale mani mnie strasznie rozśmieszyło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebiste są te paznokcie powtórze to po raz wtóry na IG mnie oczarowały :D

    OdpowiedzUsuń
  11. heheh, ale super! grę znam tylko ze słyszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super! :D
    A gry nie znam. Pierwsze słyszę o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha,świetne mani! :D Trawa i chmurki też wyglądają jak naklejki, świetnie Ci to wyszło!
    Gry nie znam,ale w wolnej chwili chętnie się zapoznam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chylę czoła! Mój siostrzeniec nie odrywałby wzroku od takich paznokci ;-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie mi się podobają ! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaaaa cudowne! Gre znam i uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaram się nimi! Przez Ciebie też zamówiłam arkusz tych naklejek - też załapałam się na promocję, niestety najciekawsze wzory (to znaczy te z kokosami/ziemniorami) był już wyprzedane :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha ale super pocieszne pazurki ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!