25.07.2014

Born Pretty Store Nail Art Stamp Template QA91

Witajcie! Dzisiaj - a właściwie to wczoraj - zaczęłam testować produkty pochodzące z drugiej części współpracy ze sklepem >Born Pretty Store<. Tym razem wybrałam dwie płytki do stempli i piaskowy lakier, a dzisiaj będziecie mogli poczytać o pierwszej z płytek. 


Na płytkę oznaczoną symbolami QA91 zdecydowałam się ze względu na zygzaczkowy (jodełkowy? chevronowy? - niech mi ktoś podpowie jak nazwać to cudo) wzór. Oprócz zygzaków bardzo podoba mi się klatka z ptaszkami i napisy. Wszystkich wzorów jest 11, z czego każdy bardzo ładnie się odbija. Wzory całopaznokciowe mają wymiary 2cm x1,6 cm, a pozostałe są mniejsze.


Aby wykonać mój manicure, wzory z płytki przystemplowałam na zielonej bazie, pochodzącej z >wcześniejszego< posta. Stemplowałam białym lakierem Golden Rose Color Expert nr 02 i czernią z tej samej serii o nr 60. Całość pokryłam topem Kinetics Kwik Kote








Płytkę możecie znaleźć w dziale >nail art<, a dokładniej >tutaj<. Kosztuje obecnie 2,99 $.


 Jeśli płytka przypadła Wam do gustu, to zapraszam do zakupów z wykorzystaniem mojego kodu rabatowego -10%, który obowiązuje na produkty nieprzecenione. Pamiętajcie, że przesyłka nierejestrowana jest zawsze darmowa!


Mam nadzieję, że cały mani, mimo wielu niedoskonałości, przypadnie Wam do gustu.

24 komentarze:

  1. Ta klatka z ptaszkami jest boska :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ci zazdroszczę tej płytki! ;) nie dość, że chevrony to jeszcze ta klateczka! ... <3
    A mani wyszło genialnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile tych motywów na raz! Dla mnie trochę za dużo różnorodność... Ale płytka sama w sobie jest bardzo udana. Nie mam jej ale może kiedyś, kiedyś ją zamówię :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaaardzo mi się podoba. Zazdroszczę płytki hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super! i wreszcie jakaś płytka, której wzory pasują rozmiarowo na moje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dobrze, że ją mam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne wzorki na płytce, mnie co prawda wystarczają mniejsze, ale super, że można takie duże właśnie dorwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja to nazywam chevrony :) i bardzo je kocham temu też wybrałam ta płytkę ale pozostałe motywy też mi się zwidziały :) jestem też pod ogromnym wrażeniem że się wszystkie wzory pięknie odbijają jak to zobaczyłam to się ucieszyłam :) Nasze recenzje się zgadzają, czyli produkt nie jest felerny hehe :) znawcą nie trzeba być wystarczy że sama na sobie testujesz i to mają być Twoje odczucia :) ptaszki w klatce są cudne ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chcę taką płytkę ;D !

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ladne, podoba mi sie zielona baza

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne wzory :). Ładny mani.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ urocze :) Bardzo lubię ten motyw klatki z ptakami. Bardzo romantyczne paznokcie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wzorki na płytce bardzo ładne, choć mam wrażenie, że nie przenoszą się dobrze na paznokieć (?)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny wyszedł ten mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja! Ten wzór na kciuku bardzo mi się podoba, a teraz czekam na to lustro;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie całość się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne wzorki. Dobrze się odbiły jak na to, że lakier bazowy jest z brokatem.

    OdpowiedzUsuń
  18. super wzory ma ta płytka :)) ale Twoje połączenie jest świetne! wszystko pięknie się komponuje i tak ładnie Ci wychodzą stempelki - zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Też czekam na tą płytkę :) Skusiła mnie właśnie klatka dla ptaszków, bo wzór chevron (czy "zygzaki" :)) już mam na innej płytce. Ostatecznie to i napisy mogą się sprawdzić na walentynki ;) Kolejna udana płytka od BPS.

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne wzorki ;-) można stworzyć nimi niesamowity manicure

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!