30.07.2014

Born Pretty Store Nail Art Stamp Template D14 & Mexican nail art

Witajcie! Na początku chcę Wam podziękować za wszystkie słowa otuchy pod ostatnim postem! Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować drugą płytkę, wybraną ostatnio z współpracy ze sklepem >Born Pretty Store<. Wiem, że dużo u mnie stempli ostatnimi czasy, ale zaczyna mi się podobać ta zabawa! ^^


Najpierw jednak parę słów o zdobieniu, które wykonałam za pomocą płytki oznaczonej symbolem D14. Na dwóch warstwach jasnożółtego lakieru Golden Rose Color Expert 44, wykonałam gradient lakierami: Golden Rose Selective 58 (ciemniejszy żółty), Lovely Gloss Loke Gel 103 (jasny pomarańcz) i Softer Crazy Colours 11 (ciemny pomarańcz). Stemplowałam czarnym lakierem Golden Rose Color Expert 60, a wzory pokolorowałam farbami akrylowymi. Cały mani utrwaliłam topem Sally Hansen Insta-Dri.  


Na płytkę D14 zdecydowałam się ze względu na meksykańskie wzory - kaktusy i mężczyzn z sombrero i kastanietami (możecie mi wierzyć lub nie, ale gdy zobaczyłam ją na stronie sklepu, to w mojej głowie od razu zrodził się pomysł na mani, które dzisiaj Wam prezentuję!).


Na omawianej blaszce znajduje się 9 wzorów, wszystkie z nich bardzo dobrze się odbijają, małym wyjątkiem jest tylko kaktus, który w mozolnym tempie stemplowania potrafi w ogóle lub bardzo słabo się odbić.


Wzory całopaznokciowe są różnej wielkości; ich szerokość nie przekracza 1,2 cm, a wysokość oscyluje wokół 1,5 - 1,7 cm. Pozostałe wzory są o wiele mniejsze.


Płytka jest do nabycia na stronie sklepu >Born Pretty Store<, w dziale >nail art<, a dokładniej >tutaj<. Kosztuje obecnie 2,99$.






Jeśli macie ochotę na zakupy w sklepie, to mam dla Was kod rabatowy (-10%), który obowiązuje na produkty nieprzecenione. Pamiętajcie, że przesyłka nierejestrowana jest zawsze darmowa!


Jak Wam się podoba taki tematyczny mani? 

34 komentarze:

  1. Zdobienie jest super, a plytke to ja poprosze bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napiszę tylko tyle: fenomenalne. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tak; Arriba, arriba! :D Me gusta :D
    Genialne! Klimat wakacji i Meksyku na 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ^^ taki właśnie klimat chciałam stworzyć ^^

      Usuń
    2. Udało Ci się! Mnie zdecydowanie kuszą te całopaznokciowe ;)

      Usuń
  4. I co ja robię tu?! Uuu :) Nie umiem stemplować, a co dopiero w multikolorze... Skłaniam przed Tobą moje sombrero w wyrazie szacunku i uznania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło ;) kolorowo i mega odlotowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna płytka! :) a mani to już w ogóle rewelacja :) piękne takie wyraźne te kolorki a zdobienie wygląda jak naklejka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odjazd !
    Swoją drogą genialna płytka ;) Już widzę środkowy wzór, czarny na żółtym tle *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś niesamowita co Ty z tej płytki stworzyłaś to trafia w me serce :) idealnie dobrane kolory i równo pokolorowane stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super! Jak kreskówka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie no.. Padłam jak zobaczyłam to zdobienie.. Buzia nadal mi się śmieje :D
    Niesamowicie zabawne i optymistyczne.. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozytywnie zakręcone mani :)

    OdpowiedzUsuń
  12. normalnie dziki zachód fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super zdobienie,choć nie moje klimaty to i tak mi się podoba,pewnie ze względu na użyte kolory,takie wesołe... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdobienie, kaktusy są słodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta płytka jest świetna, a Twoje pazurki to małe dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna płytka, a zdobienie po prostu idealne! ;D nie można było tego lepiej zmalować ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ta płytka jest boska! a Twoje zdobienie niesamowite :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealnie pokolorowane! Rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. genialna jest ta płytka! :D a ten gradient wyszedł Ci przepięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna ta płytka, a Twoje zdobienie czadowe! świetnie pokolorowałaś te wzorki! :) czuć Meksyk! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne jak bym nie czytała tylko zobaczyła samo zdobienie pewnie bym powiedziała że to naklejki tak równo i precyzyjnie zrobione stemple to mani jest mistrzowsko zrobione cudeńko i te kolory no co mi tu pisać zakochałam się i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mucziasgracjasfantacstikosombrerro ! :D super :D

    OdpowiedzUsuń
  23. hahaha ekstra! genialne polaczenie

    OdpowiedzUsuń
  24. ale wesoły Meksykanin :D
    super!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te azteckie wzory na płytce są cudne *.* A Meksykańskie zdobienie wyszło świetnie, bardzo pozytywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialnie Ci to wyszło! :DD

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe jest to zdobienie, takie pozytywne i z poczuciem humoru :) Spokojnie można oprawić te zdjęcia i powiesić w jakimś lokalu o charakterze "saloonu" rodem z dzikiego zachodu :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Anita wysłała nas tu na oglądanie... i faktycznie... to mani jest bombowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!