19.07.2014

Floral transfer stickers

Witajcie :) Dzisiaj chcę Wam pokazać coś świeżego, czyli mani które dosłownie przed chwilą skończyłam sobie robić. Jutro obchodzę urodziny (ło matko, jestem już taka stara! :O), stąd też na paznokciach musiał pojawić się mój ulubiony motyw - kwiaty - w postaci naklejek wodnych. 


Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie popełniła falstartu, ponieważ za pierwszym razem paznokcie pomalowałam na czarno i okazało się, że na takiej bazie wzór jest zupełnie niewidoczny (na szczęście nie zmarnowałam żadnej naklejki).


Czarna baza poszła do zmycia i pojawiła się biała, w postaci lakieru Golden Rose Color Expert nr 02 (dwie cienkie warstwy). Następnie przystąpiłam do naklejania naklejek (z tym niestety już było trochę zabawy, ale dałam radę ogarnąć). Niestety na niektóre paznokcie naklejki były za wąskie, ale poradziłam sobie zamalowując puste miejsca lakierem Golden Rose Color Expert nr 60 (robiłam to cienkim pędzelkiem). Cieszę się, że te zabiegi stały się niewidoczne. Całość utrwaliłam topem Kinetics Kwik Kote








Naklejki zamówiłam z ebaya, razem z trzema innymi wzorami w tym samym stylu. Dziękuję Sylwii z >Nail-Art Addict< za namiar na aukcję! Poniżej zdjęcie całej czwórki.


Przepraszam, że znowu Was zanudzam naklejkami, ale ostatnio bardzo mało czasu mam na wymyślne zdobienia. Mam nadzieję, że mi wybaczycie :).

33 komentarze:

  1. OMG zakochałam się i chce takie same :) <3 cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naklejki są cudowne! Wszystkiego najlepszego z okazji jutrzejszych urodzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego:)
    A pazurki śliczne, naklejki maja swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie wszystkiego najlepszego, kochana :*
    Przecudowne naklejki ♥ Bardzo w Twoim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło świetnie!
    Wszystkiego najlepszego i 100 lat! :*
    Chyba mi się udało o 00:00 :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko to mówię, ale ten wzór zupełnie nie jest w moim guście..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek :*

      Usuń
  7. według mnie wzór jest prześliczny :)
    wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńko! Pięknie wygląda na paznokciach :)
    Wszystkiego Najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat z fajnymi pazurkami!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu wszystkiego najlepszego <3 przepiękne pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne te naklejki! *.*
    wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne, ale dla mnie za bogato :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego co najlepsze!
    Piękne są te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam naklejki wodne, ale mam obawy co do tych całopaznokciowych, tzn do nakładania :P

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny wzór! :) i wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Your manicure looks amazing :)

    OdpowiedzUsuń
  18. hahaha jak to dobrze, że Sylwia wie co gdzie i jak :) ja od niej dostałam takie i z pewnością je zrobię niebawem mam nadzieję :D dzięki niej też wiem, że biała baza idzie po te czarne też :D

    OdpowiedzUsuń
  19. aha i wszystkiego najlepszego jeszcze raz dużo zdrówka szczęścia i spełnienia marzeń :D :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze ci wyszło :) Staruszko ty ;) Spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniale te naklejki! wiem ze zyczenia spoznione, ale nie mialam humoru ;( na internety,,, wszystkiego naj Kochana ;***

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe te naklejki, chociaż ja pewnie zdecydowałabym się na dwa paznokcie nimi pokryte :))
    spóźnione życzenia urodzinowe ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow ale świetne te naklejki :) i pięknie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O jeju ale boskie !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Też chcę namiar na aukcję! :D Co prawda widziałam podobne na BPS, ale według mnie jest kolosalna różnica między cenami tam a na ebay - dlatego o ile nie mam punktów do wykorzystania, to zazwyczaj zamawiam ozdoby z ebaya. Choć oczywiście zdarzają się takie, które są tylko na BPS, jak niektóre płytki i wtedy się nie waham ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pazurki oczywiście śliczne! Strasznie podoba mi się motyw kwiatów na czarnym tle. Boję się tylko tego, że robiąc całopaznokciowe coś by mi wyszło nierówno - jeszcze nigdy ich nie wypróbowywałam ;)

      Usuń
  26. Kojarzy mi się z takimi "naszymi", "polskimi" klimatami :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!