11.07.2014

Rosette water decals

Witajcie :) Bardzo Was przepraszam za tygodniową przerwę w pisaniu postów, ale już do Was wracam jako magister! Strasznie się cieszę z wyniku obrony, bo stresowałam się niemało, a okazało się, że niepotrzebnie. Dzisiaj chcę Wam pokazać zdobienie które nosiłam już jakiś czas temu, z braku czasu były to znowu naklejki wodne.


Naklejki co prawda wygrałam w rozdaniu, ale można je też znaleźć w sklepie Born Pretty Store. Nakleiłam je na dwie warstwy lakieru Golden Rose Selective nr 71 pokrytego jedną warstwą lakieru Essie Shine Of The Times. Całość utrwaliłam topem Kinetics Kwik Kote






Na koniec jeszcze zdjęcie w świetle dziennym...


Ci z Was, którzy obserwują mój fanpage na pewno wiedzą, że udało mi się dostać do testów lakierowych, organizowanych przez Creative Magazine. Będę miała okazję pierwszy raz testować m. in. lakiery firmy O.P.I. z czego niesamowicie się cieszę i obiecuję Wam że w najbliższym czasie na blogu będzie się działo!

28 komentarzy:

  1. Pazurki pięknie się prezentują! :)
    Gratuluję Pani Magister! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję obrony! ;D
    ślicznie wygląda takie zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne mani no i gratulacje magistra:)no i z niecierpliwością czekam na recenzje bo mi te lakiery też bardzo się podobają :)a i Lucy też dostała bardzo ciekawy zestaw lakierów..oj będzie się działo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie pazurki od razu kojarzą mi się z Tobą :) Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne mani!
    no i gratuluję tych testów! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne, i ta długość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje lakierów do testów, piękne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie :) Gratuluję udanej obrony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję magistra oraz dostania się do testów ;) niestety mi się nie udało, ale może następnym razem ;) a naklejki wodne to świetny i prosty sposób na piękne mani, sama często po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne jak zawsze ;)Jeszcze raz gratuluję obrony ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratki kochana szczęście Cię nie opuszcza i o to chodzi byle do przodu :) gratki wygranej również w creative :) fajnie że obie z Lucy wygrałyście :) czekam na dalszy przebieg postów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdobienie :) Paznokcie wyglądają rewelacyjnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak pięknie! Flejksy tak pięknie świecą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję obrony! Mani świetne :).

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne naklejeczki! :) gratulacje oczywiście też ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogromne gratulacje! Dobrze, że poszło gładko z obroną :)

    Kwiatki wszelkiego rodzaju to już Twój znak rozpoznawczy :D Wiem już, że każde kolejne zachwycają coraz bardziej :) Zdobienie ogromnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne te naklejki, pazurki są z nimi przepiękne i gratuluję obrony :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystko do siebie pasuje ;) ja nadal zachwycam sie ta długościa paznokci... idealna!

    OdpowiedzUsuń
  19. swietneee! ;) super polączenie.
    gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku Ewuniu tyle dobrego dzieje się w Twoim życiu - gratuluję kochana Pani Magister i wygrania konkursu i czekam niecierpliwie na nowości :) Mani piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje!
    Przepiękna kompozycja na paznokciach, urocze są te różyczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!