23.07.2014

AllePaznokcie Pro zielony lakier z drobinkami nr 57

Witajcie! Ciągle jestem w niedoczasie, a wydawało mi się, że po obronie będę miała więcej czasu, nic z tych rzeczy :P. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zielone dziwadło (niekoniecznie w złym tego słowa znaczeniu, bo lakier bardzo mi się spodobał!), od firmy AllePaznokcie


Na zdjęciach widzicie dwie warstwy lakieru AllePaznokcie Pro z drobinkami nr 57, położone na dwie cienkie warstwy mięty Wibo Celebrity Nails nr 7 Pastel Love. Całość pokryłam topem Sally Hansen Insta-Dri


Lakier ten to mieszanina jasnozielonej, mlecznej bazy z mnóstwem ozdób (zielone heksy, srebrne kwadraty i niteczki) i jak możecie wywnioskować z powyższego opisu, jedynym problemem było jego słabe krycie. Myślę jednak, że jest to celowy zabieg producenta, ponieważ przy większej ilości położonych warstw, drobinki stają się niewidoczne.


Tego zielonego ufoludka ^^ zamknięto w buteleczce imitującej lakiery O.P.I, z czarną zakrętką, o pojemności 16 ml. 


Pędzelek jest płaski i szeroki, aczkolwiek trafił mi się ścięty na lekki skos, co jednak nie przeszkodziło mi w wygodnej aplikacji (gorzej by było jakby nie był równo ścięty, ale jest, tyle, że na lekki skos).


Warstwy lakieru wysychały szybko, a po wyschnięciu drobinki nie odstawały od płytki. Mimo wszystko jednak, zdecydowałam się na pokrycie go topem, w celu uzyskania większego połysku (tych rozbłysków nie byłam w stanie opanować, za co przepraszam).


Ze zmywaniem pewnie będzie problem, ale to czeka mnie dopiero jutro...


Lakier można zakupić na stronie internetowej sklepu, za zawrotną kwotę 3,49 zł w promocji (cena regularna - 6,90 zł). Oprócz tego gagatka jestem w posiadaniu jeszcze pięciu innych wersji kolorystycznych (widać je na poniższym zdjęciu).


Jeśli chcecie żeby któryś z nich pojawił się na blogu w niedługim czasie, to tylko wskażcie który, a postaram się go pokazać. Jak Wam się podoba zielony osobnik? :)

23 komentarze:

  1. Prześliczny ten ufoludek :) a i cała reszta ma świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda :) Pokaż jak najszybciej środkowy lakier z pierwszego rzędu - jestem ciekawa jak się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutki jest, czekam na kolejne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest, ja jestem ciekawa wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię zieleni ale jestem szalenie ciekawa tych nudziaków/bladych róży :) Czekam na zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten bladoróżowy i jeszcze błękitny. Wykorzystałam je akurat w aktualnym zdobieniu :))
    Wydawałoby się, że będą bardziej kryjące, ale tak jak mówisz nic z tego :D Pomimo braku uwielbienia do zieleni, ta mi się podoba - pewnie przez jej pastelowość i miętowość :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny lakier - nie wiedziałam że AP ma takie cudeńka :) Jestem ciekawa tej limonki i różu z drobinkami :) czekam niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha, a ja go mam :D
    Powiem ci, że go lubię, bo jest taki inny.
    Jeśli chodzi o kolejność, to może pierwszy z samego dołu po prawej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. w buteleczce wygląda obłędnie, na pazurkach już ciut gorzej ale i tak świetnie, pomimo tego, że nie lubię zieleni na pazurkach ten bym nosiła :) a Ty też masz długaśne pazurki i do tego rewelacyjnie spiłowane *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. taki przeciętniaczek z niego, ciekawi mnie ten najciemniejszy kolorek

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam hmm mleczny bialy z niebieskimi drobinkami i niestety jego brak krycia i koniecznosc nakladania na biala baze, dobija mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Po 1. Cudowny kolorek lakieru ;D, po 2. przepiękne paznokcie, po 3. jestem zakochana w wyglądzie Twojego bloga, po 4. pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło fajnie :) Ale masz długaśne pazurki! :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny :) Ten czarny mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. w butelce wyglada fajniej niz na paznokciach, fajna zielen :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy :D
    Chociaż jestem jeszcze bardziej ciekawa tego ciemnego. Jak dobrze widzę to nr 61 :P

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny jest ten zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny jest ten lakier :) Chętnie bym zobaczyła na paznokciach środkowy lakier z górnego rzędu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jest to mój ulubiony odcień zieleni, ale ważne, że Tobie się podoba ;) Za to moją uwagę przykuł ten ciemny, środkowy w dolnym rzędzie - chętnie zobaczę go z bliska ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie dziwny lakier ale oryginalny i nie da przejść koło siebie obojętnie. Ja jestem bardo na "tak" dla takich lakierów :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!