19.08.2015

Tropical flowers with MoYou London Tropical 04 stamping plate

Witajcie! Upały zelżały, chęć na blogowanie wróciła. Dzisiaj zapraszam Was na typowo wakacyjne zdobienie w hawajskim klimacie :-).


Za bazę do zdobienia posłużyła mi moja ulubiona, neonowa zieleń China Glaze Highlight of my summer (dwie warstwy). Położyłam na nią kolorowy topper w odcieniach zieleni, niebieskiego i fioletu, China Glaze Can I get an untz untz (pochodzi on z tegorocznej, letniej kolekcji Electric Nights). Czarnym lakierem Golden Rose Color Expert #60 odbiłam kwiatowy wzór z płytki MoYou London Tropical #04. Na koniec całość pokryłam topem Kinetics Kwik Kote.







Mam nadzieję, że Wam się podoba. Pozdrawiam! :-)
Ps. Krótko, bo krótko, ale ważne, że jestem :-P.

26 komentarzy:

  1. kwiatki świetnie wyglądają na takim tle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są też tacy co i nic nie piszą, tylko same zdjęcia wrzucają - więc nie jest źle ;-) Początkowo myślałam, że bazą pod stemplem jest coś a'la saran warp ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne! Cudowny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładnie odbite stemple ;)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooooo mega!!!! :) ja też nie miałam chęci na blogowanie w upały :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super efekt, faktycznie ma hawajski klimat;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny efekt końcowy. Sama baza też zachwyca, już podglądnęłam dzięki Insta :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No widziałam na insta tło do tego zdobienia i już mi się podobało a teraz to już jest mega ciekawy efekt:))

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie ozdobione! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. hibiskusy <3 świetny pomysł na bazę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyszło to mani! Bardzo wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne tło pod stempelek. Bardzo fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ohhhhh ten untz untz zrobił taki genialny efekt! Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne! Zarówno tło jak i stempel robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. tropiki jak nic ;) świetne pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  16. O mamo, jakie piękne! Baza niesamowicie pasuje do stempla :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdobienie wygląda super!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kwiatki rewelacyjnie wyglądają na tej bazie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowity efekt, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ostatnio sama tak kombinuję, że kładę jakiś topper i na to stemple :) mega efekt przy mniejszym nakładzie pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, świetne egzotyczne klimaty! Oby upały wróciły jak najszybciej i zabrały te mrozy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, super i jeszcze raz super. Zarówno zdobienia jak i kształt pazurków jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!