29.03.2014

Golden Rose Selective nr 71

Witajcie! Dzisiaj krótki post ze swatchem lakieru Golden Rose Selective nr 71. Musicie mi wybaczyć, ale na nic bardziej ambitnego nie mam obecnie czasu.
Lakier ma kolor jasnej, ale nieco przybrudzonej zieleni. Na pewno nie określiłabym go jako khaki, ale bardzo blisko mu do takich odcieni.
Najbardziej zaskoczyły mnie aspekty techniczne użytkowania tej sztuki. Nie dość, że konsystencja jest idealna (nie za gęsta, nie za rzadka), to pędzelek sam sunie po płytce.
Lakier kryje po nałożeniu jednej grubszej (!), lub dwóch cieńszych warstw. Ja położyłam dwie cieńsze.
 Lakier wysycha w zadowalającym tempie, na wysoki połysk.
Zamknięty jest w mieszczącej 16 ml buteleczce, z czarną zakrętką, do złudzenia przypominającą design marki O.P.I.
Można go nabyć na wyspach Golden Rose, za cenę 6,90 zł.
Jak dla mnie ten gagatek bije na łeb na szyję brata bliźniaka z serii Rich Color (nr 111).
jestem nim oczarowana, przy najbliższej okazji zaopatrzę się w kolejne sztuki z tej serii ^^.
Lubicie tą serię? Podoba Wam się taki odcień?

13 komentarzy:

  1. Nie znam tej serii lakierów GR, ale ten prezentuje się bardzo ładnie na paznokciach. Ostatnimi czasy polubiłam się z tą firmą :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie kusi kilka kolorów z tej serii na pewno kiedyś je przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kolor ;) idealny na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy odcień, można go fajnie wkomponować w zdobienia :) Też sobie muszę w końcu kupić jakiś podobny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zielenie i ta również mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Ja właśnie na niego poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor nie moj ale lubie lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wstyd ale nie mam ani jednego lakieru z tej serii i chyba czas to zmienić :) pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  9. ładniutki ;) mam pomarańczkę z tej serii ;) właśnie na paznokciach , jest przepiękna l;) niebawem pokażę na blogu

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba nam się ! też ostatnio robiłam właśnie zdobienie z lakierem tej serii :) kolorki są piękne chociaż moją mięta potrzebuje 3 warstw :) a nie lubie się długo cackać z lakierem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam żadnego z lakierów tej serii...tę Rich Colour uwielbiam, a jeśli piszesz, że ta seria bije tamtą na łeb na szyję to koniecznie muszę spróbować...
    kolor całkiem fajny, ale kompletnie nie mój...z zieleni na moich paznokciach toleruję tylko miętę i ewentualnie ciemną butelkową zieleń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana ja mówię tylko o porównaniu konkretnych kolorów, za całą serią nie dam sobie ręki uciąć :)

      Usuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!