2.01.2014

Plum & gold mix

Witajcie :) W przerwie od pisania pracy magisterskiej (mam już całe 8 stron!^^) chciałabym Wam pokazać mani, które wykonałam z myślą o Sylwestrze, ostatecznie jednak udało mi się wykonać bardziej sylwestrowe zdobienie, które pojawiło się już na blogu.
Fioletowo-złoty mix wykonany z użyciem lakierów: Delia (jasny fiolet), Golden Rose (ten wpadający w śliwkę i Carnival), oraz Lovely (złoty piasek, od którego nie potrafię się odczepić). Całkiem przyjemnie mi się nosiło takie zdobienie, mało wymagające, ale efekt jest. Powoli przekonuję się do fioletów...
Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Dobrej nocy :)

21 komentarzy:

  1. Zimowe piaski z Lovely są cudowne - też mam do nich słabość!
    Przekonuj się do fioletów bo na prawdę ładnie wyglądają :) Wzorki mixy na paznokciach prezentują się zawsze wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to złotko Lovely;) poluję na niego w Rossmanie, ale na razie nie ma :( śliczne mani!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie :D Oczu nie mogę oderwać od tego złota :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pomyślałabym o takim połączeniu. Ostatnio u mnie też dość często goszczą Snow Dust ;) Świetna metamorfoza bloga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie ;) To złoto śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten złoty piasek wygląda świetnie <3
    Mani mi się baardzo podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fiolet - bajeczny i wszystko bardzo gustownie zestawione :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie by bylo, jakbys wrzucila fotke opakowan tych lakierow, latwiej bedzie zapamietac i znalezc w sklepie- oczywiscie dla tych, co maja pamiec fotograficzna ;)
    zdobienie mile dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piasek jest cudowny :) Te GR mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to złotko jest takie piękne, świetne zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty już piszesz a mi wstyd bo nie mam nic :D trzymam kciuki za Ciebie a Ty trzymaj za mnie, mam nadzieję że jutro się zbiorę i ruszę :D a jak nie to mnie porządnie opieprz :D
    a co do mani to najbardziej podoba mi się paznokieć na palcu wskazującym ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. złoto i fiolet <3 nie może mi się nie podobać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam fiolety to wiesz jak trafić w mój gust :) mi się spodobały też te piaski z lovely biały i srebrny

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne połączenie, szkoda że tego złotka nie ma już u mnie w ross od miesiąca ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne połączenie lakierów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!