23.12.2013

Merry Christmas!

Witajcie :) W sobotę byłam zmuszona pomalować paznokcie na szybko. Na niebieskim Essie Avenue Maintain zrobiłam biały gradient, który pokryłam matowym topem od Wibo (złote płatki). Na tak pomalowanych paznokciach wylądowały jeszcze świąteczne, wodne naklejki od Promoto, które otrzymałam w ramach nagrody. Czy te Misie nie są mega słodkie? ^^
To zdobienie potraktujcie jako bożonarodzeniową kartkę z życzeniami ode mnie, wszystkim WAM, którzy mnie tu dzielnie odwiedzacie składam krótkie, ale szczere życzenia:
WESOŁYCH ŚWIĄT!
Pozwólcie, że z nowymi postami pojawię się dopiero po świętach, ponieważ zamierzam je spędzić w rodzinnym gronie. Uściskam Was :*

14 komentarzy:

  1. oj ja również życzę Ci wesołych Świat mój post z życzeniami się pojawi dopiero jutro a w śr mam już zaplanowany post z podsumowaniem projektu więc ja również będę dopiero z nowymi postami po świętach. Jutro czeka mnie malowanie paznokci na święta i tyle :) Nawet troszkę je dziś skróciłam, wielkość taka jak Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne ^^ Wesołych sis :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodkie zdobienie :-) :-) *****Wesołych Świąt******

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie naklejki są super :) Wzajemnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne naklejki ;) również życzę radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystkie Twoje zdobienia i to również jest przepiękne !
    Życzę Ci wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna "kartka" ;)
    Wesołych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny mani :) idealnie na Święta. Wesołych !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, podziwiam Twoje pazurki, rewelka!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na szybkie mani to wyszło świetnie :D i misiaczek najlepszy. Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana jak na szybkie zdobienia wyglądają świetnie, sztuką nakładania naklejek wodnych jest ich dobre rozmieszczenie i odpowiedni podkład, dodaje to magii i staje się niebanalne, dobrze wyszła Ci ta sztuka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. paznokcie sa mega :D Wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze są
    Bardzo ładne cieniowanie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!