5.11.2013

Happy Hallowen! - II miejsce w konkursie ;)

Witajcie :) Dopiero dzisiaj mogę opublikować moją ostatnią propozycję związaną z Halloween. Wykonałam ją na konkurs organizowany na FB przez Drogerie Sekret Urody i zajęłam 2 miejsce z czego bardzo się cieszę :D. Nie jest idealnie (szczególnie drzewko na małym paznokciu jakoś tak nie wyszło) ale malowanie sprawiło mi ogromną radość (zakup profesjonalnych akrylowych farbek był strzałem w dziesiątkę!). Pozostałe prace możecie obejrzeć pod >tym< linkiem, niektóre makijaże i stylizacje powalają ^^.
Mam nadzieję że mani również Wam się spodoba :) Miłego popołudnia! ;D

16 komentarzy:

  1. Uwieelbiam to co wyprawiasz na swoich paznokciach, gratulacje, w pełni zasłużone miejsce :* :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło ci zajebiście ;D Normalnie jestem pod wrażeniem, szkoda tylko że nie przykryłaś tego topem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykryłam po zrobieniu zdjęć bo inaczej nic by nie było widać ;/

      Usuń
  3. Nic dziwnego, tan manicure jest małym arcydziełem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, genialne wykonanie i pomysł, gratulacje!
    Też muszę kupić lepsze farbki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, w pełni zasłużona nagroda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. łał, jaki świetny pomysł! :) Mega zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne, wyszło fenomenalnie - gratuluję zajęcia tak wysokiego miejsca
    no jestem z Ciebie dumna ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. w pełni zasłużone miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  9. genialnie to zrobilaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję! cudowna praca więc zasłużona wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję z całego serducha! :* Wiedźma na miotle podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Qrcze, masz dziewczyno talent.. Muszę w wolnej chwili poprzeglądać sobie twoje wcześniejsze mani, bo póki co jestem oczarowana :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!