11.10.2013

Projekt tęcza tydzień 8: Tęcza

Witajcie :) Nadszedł czas na ostatni tydzień projektu u >Red Rouge<, której dziękuję za organizację tego przedsięwzięcia. Kochana jak Ty to robisz, że udało ci się to wszystko ogarnąć? Tematem ostatniego tygodnia jest tęcza, czyli wszystkie kolory poszczególnych tygodni zebrane razem. Moje mani jest tragiczne (za jasne kolory, na kciuku za ciemne, cieniowanie na niektórych paznokciach jest niewidoczne... długo bym tak mogła), ale nie mam niestety czasu na zrobienie kolejnej pracy więc umieszczam to coś. Pomysł był dobry, ale wykonanie... sami zobaczcie (kiła i mogiła ;D)...
Wstyd mi i tylko tyle mogę napisać...
Macie niezbity dowód na to, że mi też nie wychodzi... ;D
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

8 komentarzy:

  1. No faktycznie trochę za jasne kolory, ale takie pastelowa tęcza nie jest tak tragiczna jak piszesz. Wiem, że poprzeczny gradient jest nieco trudniejszy, ze względu na wąską płytkę. Łatwo przesadzić z gąbką i za bardzo zacieniować. Kciuk podoba mi się najbardziej, gdyby przejście było bardziej płynne zestawienie kolorów wyszło by zjawiskowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale kolorowo :) Moim zdaniem tęcza w pastelach też ma swój urok, jest taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z doświadczenia wiem, że to nie jest łatwe zdobienie, też ostatnio robiłam --> http://thebeautyismylife.blogspot.com/2013/09/teczowe-szczescie-rainbow-nails.html :) Ale nie wyszło źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wcale nie jest takie złe ;D Moje jest gorsze na ten tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też myślałam o takim mani na ostatni tydzień, ale ostatecznie wyszło całkiem coś innego. Wcale nie jest źle, mnie się podoba:)
    Długość paznokci robi wrażenie ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. Siostrunio kochana, nie lamentuj mi tu tak, bo wcale nie jest tak tragicznie jak piszesz! :) przypomnij sobie mój tydzień żółty i motyle-kurczaki :D nie zawsze wszystko musi być idealne :*

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie się tam podoba :) ja jeszcze nic nie namalowałam i zapowiada się na to iż się spóźnie bo szkołę mam cały weekend :((

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi również się podoba, nie bądź dla siebie taka krytyczna ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!