19.03.2013

Otagowana

>Weronika< zaprosiła wszystkich chętnych do oTAGowania się, więc skorzystałam i odpowiem na parę pytań. I tak jak koleżanka zapraszam wszystkich chętnych do zabawy :)
1. Co najbardziej Cię wkurza w prowadzeniu bloga?
Nieumiejętność skonfigurowania obserwujących
2. Jaka metoda zdobienia przysparza Ci najwięcej trudności?
Jak jestem nerwowa to każda
3. Co Cię doprowadza do szału (tak w życiu codziennym).
Nieład, nieuporządkowanie(szeroko pojęte)
4. Czy pisząc komentarze masz czasem ochotę napisać weź zmyj to paskudztwo! a tego nie robisz? :D
Nie
5. Chciałabyś, żeby zdobienie innym paznokci było Twoją pracą?
Dorywczą na pewno tak
6. Co robisz w życiu?
Studiuję
7. Jaka jest Twoja ulubiona książka (jeżeli nie lubisz czytać) film?
Zdecydowanie wszystkie książki Dana Browna
8. Złota biżuteria czy srebrna?
Złota, czasy srebra już przeminęły
9. Cola czy pepsi?
Pepsi Twist :D

Moja pytania:
1. French czy ombre?
2. Golden Rose czy Inglot?
3. Co robisz podczas schnięcia kolejnych warstw lakieru?
4. Brokat czy plastry miodu?
5. Czy obgryzałaś kiedyś paznokcie?
6. Czy nosiłaś kiedyś tipsy?
7. Ulubiony serial?
8. Czym się na co dzień zajmujesz?
9. Zmywacz, którego używasz?
10. Ulubiony lakier?

Myślę, że tyle wystarczy. Ciekawe czy ktokolwiek odpowie na moje pytania :)
Linki do Waszych bogów zostawcie koniecznie w komentarzach :)

1 komentarz:

  1. Odpowiedziałam! :)
    http://nailsbyweronika.blogspot.com/2013/03/otagowana.html
    Aktualizowałam posta, bo aż nie mogłam uwierzyć, że naprawdę ktoś mi odpowie...:) nie lubie nominować poszczególnych osób, bo nie ogarniem, kto kogo wcześniej wskazał, poza tym w ten sposób ni ema przymusu.. BARDZO CI DZIĘKUJĘ:) przy okazji odwiedziłam Twojego bloga i będę tu na pewno zaglądać..:)
    Też miałam problem z obserwującymi, wujek google pomógł, pamiętam, że wszystkie instrukcje, łącznie z wtyczką społecznościową znalazłam w necie, bo też nie wiedziałam jak to zrobić. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!