6.08.2014

Cute pandas water decals

Witajcie! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mani, które zmalowałam sobie wczoraj na poprawę humoru, czyli pastelowy gradient z dodatkiem holo i słodkich pand w postaci naklejek wodnych. 


Za bazę pod gradient, którego kolory zjadł mój aparat (mam nadzieję, że ci smakowało!), posłużyły mi trzy warstwy lakieru Savina Light mist. Tym samym lakierem wykonałam gradient, łącząc go na gąbeczce z lakierem China Glaze Highlight of my summer. Następnie dodałam warstwę holo topu Colour Alike B. a star. Potem nakleiłam naklejki (czy ta panda zakrywająca oczka nie jest przesłodka? ^^), pochodzące ze sklepu Born Pretty Store, oznaczone symbolem XF1237. Całość utrwaliłam topem Kinetics Kwik Kote







Całość bardzo poprawia mi humor, żałuję tylko że na zdjęciach nie widać gradientu, który na żywo jest bardzo widoczny! 


Jeśli naklejki Wam się spodobały, to możecie je znaleźć na stronie sklepu >Born Pretty Store<, w dziale >nail art<, a dokładniej >tutaj<. Obecnie kosztują około 3$, ale pamiętam, że swoje kupiłam o połowę taniej.


Jeśli macie ochotę na zakupy w sklepie, to przypominam o możliwości skorzystania z mojego kodu rabatowego, który obowiązuje na produkty nieprzecenione. Pamiętajcie, że wysyłka nierejestrowana jest zawsze darmowa!

Mam nadzieję, że takie wesołe mani przypadnie Wam do gustu!

35 komentarzy:

  1. Ależ te pandy są urocze *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam widzę gradient :P Naklejki są super słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! A te pandy słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie pandziorki! <3 Uwielbiam naklejki wodne! ;D

    Przysiądź, ale przygotuj się na długie czyszczenie skórek! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Superaśnie słodkie :) a gradient jest troszkę widoczny jak dla mnie super go widać trzeba po prostu tylko dobrze patrzeć :) hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie, są urocze :) a gradient i tak widać, jest cudowny, taki pastelowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. (...)
    kolory zjadł mój aparat (mam nadzieję, że ci smakowało!) - hihi
    Trochę go widać, całość jest fajowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A to łakomczuch z tego aparatu! Coś tam zostawił, bo ja gradient widzę, a naklejki przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany! Nie wiem od jakiego czasu już mam ochotę na paznokcie z pandami :D Te naklejki są przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  10. haha smacznego aparacie! ;D
    a pandy są super! ja mam podobne z kkcenterhk i też kiedyś je pokazywałam na gradiencie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. te naklejki są przesłodkie! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać ładnie gradiencik :D a pandzie są przesłodkie ;) Całość wygląda wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. żarłoczny ten Twój aparat ;) przesłodkie te pandy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyszły Twoje pandy... efekt mega, bardzo mi sie podoba, ja następnym razem, na ślisko machnę żaby :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gradient jest, ja go widzę! :D
    A pandzie takie słodki! *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. urocze mani :D idealne na poprawę humoru! pandy są super :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewcia Ty chcesz żebym się zakrzusiła własna śliną? "mam nadzieje że Ci smakowało" no tekst mnie powalił hahaha że już nie wspomnę o tym że przepraszam za to słowo ale je lubie- jebłam śmiechem hahaha :* ^^ pandzie są słodkie zaraz mi się kojarzy baja Kung fu panda :) gradient minimalnie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ta savine, jest sliczna.
    A naklejki z pandami sa obledne przez co cale zdobienie jest bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeurocze są te pandki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Awww słodziaki :3
    Zawsze mnie kusisz tym Highlight of my summer, jest przepiękny a nadal go nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pora to zmienić :) :P na szczęście Chinki znowu są dostępne ^^

      Usuń
  21. hah super są te naklejki, jakie urocze pandy <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ słodko!
    Śliczne masz pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne są te pandy! Przypomniałaś mi, że gdzieś powinnam mieć takie same naklejki, muszę ich poszukać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!