18.05.2014

Wiosna - praca na konkurs

Witajcie :) Dzisiaj bez zbędnego gadania, ponieważ ciągle jestem w niedoczasie ze względu na pisanie mgr. Dzisiaj mani, które wysłałam na konkurs u KrOOpki (a ona jak na złość akurat postanowiła usunąć swojego bloga, nad czym bardzo ubolewam), którego tematem była wiosna.
Niebieska baza to dwie warstwy lakieru Delia Coral Prosilk nr 154. Pozostałe elementy to farby akrylowe. Całość pokryta topem Sally Hansen Insta-Dri
Całość malowałam na szybko, stąd podobieństwo do moich wcześniejszych prac. Nie spodziewałam się, że ta praca zostanie doceniona ^^.
Dzięki niej stałam się posiadaczem drugiego zielonego kuferka. Szczerze powiedziawszy głupio mi było, że wygrałam dwa kuferki, ale zawartość jednego już poleciała w świat :).
Przepraszam za ufajdane i suche skórki, na szczęście dzięki produktom Cztery Pory Roku teraz już są w lepszym stanie, ale o tym w następnych postach. Podoba Wam się taka wiosna? :)

24 komentarze:

  1. Patrz, jak mi wypominają teraz!

    A praca jest piękna i nie dziw się, że zgarnęłaś dwa kuferki - masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze długo będą ci wypominać :*
      Dziękuję ci kochana :*

      Usuń
    2. Ja też będę Ci wypominac! A co! Tak się dzieje jak człowiek głupoty robi!

      Ale się zgodzę - nie ma się co dziwić, że masz dwa kuferki! Ja od razu zrezygnowałam z malowania jak zobaczyłam, że bierzesz udział ;P Ale wygrałam swój za swój wieczny słowotok, więc jest dobrze, marzenie spełnione! :)

      Usuń
    3. Zobaczymy, zobaczymy! Dwa babska się dobrały i będę mi tu marudzić :D

      Usuń
  2. Poczułam wiosnę:D Miła odmiana po tej okropnej pogodzie za oknem :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i mega wiosenne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, nie dziwię się, że została doceniona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spodziewałaś, że wygrasz??? Przecież Twoja praca jest piękna <3 chciałabym pójść na taką łąkę własnie i wylegiwać się na takim słoneczku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ach, wiosna, cudne mani ♥
    ślicznie wszystko wyszło, moimi farbkami tak się nie da :( Ty jakoś je rozwadniasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, namoczony pędzelek i samo się maluje :)
      ale mam specjalne farby do nailartu, mają dobrą konsystencję i są dobrze napigmentowane ;)

      Usuń
  7. Cały mani składa się na piękną, spójną całość, lecz każdy pazurek oglądany pojedynczo to osobne cudeńko :) Świetny pomysł na dostosowanie się do tematu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie wygląda ten mani! Bardzo udany i nic dziwnego ze wygrał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym chciała miec taki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje Ewuniu :D Pazurki wyglądają genialnie - wiosna jak żywa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jak się na nie patrzy to się tak ciepło robi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ej nie fajnie że KrOOpka usunęła bloga :( szkoda a co do mani to wiesz że Twój talent podziwiam i cieszę się, że trafił w Twoje dobre ręce :D należało Ci się

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna wiosenka ;) gratuluję ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładna interpretacja :) gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!