13.05.2014

Cztery Pory Roku - praca na konkurs

Witajcie :) Pewnie większość z Was wczoraj widziała, że jestem laureatką konkursu organizowanego przez Anię (>B for Beautiful Nails<), firmę >Cztery Pory Roku< i >Glitter Polska<. Dlatego dzisiaj chciałabym Wam pokazać więcej zdjęć mojej pracy konkursowej.
Bazą pod zdobienie namalowane farbami akrylowymi jest lakier Delia Coral Prosilk nr 154. Całość utrwaliłam topem Sally Hansen Insta-Dri
Na paznokciach chciałam uzyskać efekt zmieniających się pór roku; wiosna->lato->jesień->zima. Stąd to słońce, tęcza, deszcz i śnieg, oraz zmieniające się kolory trawy, aż po warstwę śniegu, który ją przykrył.
 Czy mi się ten zabieg udał, sami oceńcie :).
Przyznam się, że na zdobienie na kciuku już nie miałam pomysłu, stąd logo firmy i zarazem nazwa zdobienia :).
 Na zdjęciach nie mogło zabraknąć mojego ulubionego, cytrynowego kremu do rąk.
Jury dziękuję za docenienie moich wysiłków, Ani za organizację konkursu, a pozostałym szczęściarom gratuluję :). No i jak zawsze zadaję pytanie Wam - moim czytelnikom, jak Wam się podoba takie zdobienie? :)
Pamiętacie mój pierwszy, związany z Paryżem tutorial (>Paris, je t'aime<)? Firma Cleme' też doceniła moje wysiłki^^. Dowiedzieć się o dwóch wygranych w konkursie, w ciągu jednego dnia - bezcenne. Każdemu polecam spróbować :D. Miłego kochani! <3

22 komentarze:

  1. idealnie odwzorowane pory roku! gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne ! ♥ Gratuluję kochana ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne są ;) gratulacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna interpretacja 4 pór roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!! Kapitalnie Ci to wyszło!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś niesamowitego :) Chciałabym tak umieć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak po tym gdy mi pisałaś, że wysłałaś Ani pracę, a ona mi napisała (bezosobowo), że dostała jedną śliczna wiedziałam, że chodzi o Ciebie :D Byłam pewna, że wygrasz ;) Gratuluję! Nie wiem jak Ty, ale ja z tej wygranej cieszę się jak dziecko ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. diekuję <3 tez bardzo się ucieszyłam, bardzo lubię kremy tej firmy ^^

      Usuń
  9. śliczne mani :) gratulację oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Ewuniu :D W pełni zasłużona wygrana bo zdobienie jest doskonałe :) Przemyślane i wspaniale wykonane :) Bravo

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygrana zasłużona! Piękna praca! :D
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super 4 pory roku ;) Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I Gratuluje i zazdroszczę! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniała praca, bardzo ładnie pokazałaś o co chodzi :D ! gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna praca, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Doskonale zobrazowałaś cztery pory roku :) Najbardziej podoba mi się lato.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!