18.10.2013

Essie Thigh High nr 52

Witajcie :) Na dzisiaj przygotowałam krótką prezentację emalii o typowo jesienno-świątecznym odcieniu. Lakierem tym jest Essie Thigh High. To dziwne że pokusiłam się o lakier z tego typu wykończeniem bo go zwyczajnie nie lubię, ale muszę przyznać że ma on swój urok :)
Lakier pokrywa płytkę przy dwóch cienkich warstwach, wysycha szybko i pięknie się błyszczy. Muszę przyznać że się z nim polubiłam :)
Jak Wam się podoba? Lubicie się z takimi odcieniami tej jesieni czy może inne szczególnie przypadły Wam do gustu? Dajcie znać w komentarzach, dobrej nocy i miłego dnia :)

11 komentarzy:

  1. Ostatnio nawet lubię coś jesiennego mieć na paznokciach...:D ale nie na długo, bo przygnębia:D ładniutki kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za czerwieniami, na jesień zdecydowanie wolę fiolety

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lobię za bardzo czerwieni i nie przepadam za takim wykończeniem, a mimo to ten lakier Mi się podoba. Dziwna sprawa, ale ten lakier naprawdę ma coś w sobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam takie zdanie jak Mroofa :) coś w sobie ma !

      Usuń
  4. faktycznie coś w sobie ma :) na święta będzie idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej co za wspaniełe długie paznokcie :)
    A kolor bardzo ładny w sam raz na jesien :)
    Zapraszam na mój pierwszy filmik do siebie z moim udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze jest znakomity :D może dodasz do niego jakieś białe zdobienie ?:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi niestety nie przypadł do gustu ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy zobaczyłam Twoje paznokcie to aż otworzyłam usta z zachwytu. Są cudowne, a lakier bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie nieco świątecznie się kojarzy, ale jakoś mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!