20.03.2015

Green flowers with BP-28 stamping plate from Born Pretty Store

Witajcie! Dzisiaj zapraszam Was na kolejny post i manicure, dzięki którym widać, że w moim życiu na dobre rozgościła się wiosna. Nie od dziś wiadomo, że zielenie to zdecydowanie to, co na paznokciach lubię najbardziej i tym razem bez nich się nie obeszło (znowu :P).


Jak wykonałam prezentowane na zdjęciach zdobienie? 
Na paznokcie pomalowane odżywką nałożyłam dwie warstwy miętowego lakieru Sally Hansen Complete Salon Manicure Green Tea. Następnie ciemnozielonym Golden Rose Color Expert #68 odbiłam kwiatowy wzór pochodzący z płytki BP-28, którą zakupiłam na stronie sklepu >Born Pretty Store<. Odczekałam aż stemple porządnie wyschną i na koniec nałożyłam top Kinetics Kwik Kote.


Jeśli chodzi o samą płytkę, to można ją znaleźć w dziale >nail art<, dokładnie >tutaj<. Ma ona standardowe wymiary (średnica 5,5 cm) i znajdują się na niej cztery wzory całopaznokciowe, które świetnie się odbijają. Standardowo nie mam jej nic do zarzucenia. Obecnie kosztuje 2,99 $, ale warto wyśledzić promocję.











Jeśli macie ochotę na zakupy w sklepie, to możecie skorzystać z mojego kodu rabatowego, który obejmuje artykuły nieprzecenione, a wysyłka nierejestrowana jest zawsze darmowa!


Pozdrawiam Was wiosennie! :-)

29 komentarzy:

  1. powiało wiosną :) te paznokcie to tak bardzo Ty! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię to! Na takich pazurkach i w tych kolorkach żyć nie umierać! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne :) mam dziś odbite dokładnie te same kwiatuchy ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne:) uwielbiam zielenie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta płytka jest cudowna. <3
    A zdobienie bardzo przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kwiaty :) zielony był świetnym wyborem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Robiłam niedawno ten sam wzoreczek, tyle, że w czerwonej kolorystyce ;) , ale w zieleni też mi się podoba ;) jest tak świeżo i wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tę płytkę i akurat ten wzór się nie odbija ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja to zawsze mam opory aby używać zieleni w stemplowaniu kwiatów :D Sama nie wiem czemu bo u Ciebie prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej płytki najbardziej urzekły mnie właśnie te kwiatki :) Ślicznie wyglądają u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. super, podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie razem to wygląda :) green tea gdzieś mam zarzucony w szufladach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No fakt, że wiosna pełną parą; fajnie odbite!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne mani, bardzo wiosenne ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne pazurki, wiosenne :) Mam nadzieję że kiedyś kiedyś będę tak ładnie stemplować jak Ty, bo mi tak sobie to wychodzi ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne pazurki w sam raz na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie :) Mam tą płytkę i akurat ten kwiatowy wzór bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ladne, czaje sie na te plytke. A jak ja Ci zazdroszcze paznokci- taka dluga plytka to moje marzenie

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie ładne połączenie kolorystyczne ;) ślicznie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna wiosna na paznokciach, płytka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdobienie, kolorki i płytka są cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. idealne paznokcie do zdobienia, u mnie zieleń też coraz częściej gości na paznokciach, może dlatego, że tak czekam na tą naszą wiosnę ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne i takie wiosenne!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne mani :) Świetna płytka - marzy mi się taka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam tą płytkę, ale nie zwróciłam zbyt wielkiej uwagi na ten kwiatowy wzór - i w sumie żałuję, bo widzę, że wygląda świetnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!