16.02.2014

Coral & Gold

Witajcie :) Dzisiaj na pazurkach mam mieszankę koloru koralowego (Król Karol kupił królowej Karolinie... ;D) i dodatków w kolorze złota. 
Dwa paznokcie pokryłam piaskiem Lovely Snow Princess nr 1, lakier koralowy (ten jaśniejszy) to emalia Golden Rose Rich Color nr 50, a różowy to lakier z tej samej serii, tyle że z nr 07.
Na paznokciach pomalowanych koralem i różem umieściłam złote ćwieki od Born Pretty Store
Paznokcie z ćwiekami pokryłam wysuszaczem Essie Good To Go, który jest nieco gęstszy od Sally Hansen Insta-Dri i idealnie nadaje się do pokrywania ozdób. Wystarczy jedna warstwa aby nic odstawało i nie haczyło.
Z tak pomalowanymi paznokciami zaczynam jutro ostatni semestr studiów, yay!
Zdobienie mało skomplikowane, ale efektowne. Podoba Wam się? Miłego wieczoru :)

18 komentarzy:

  1. Jejku jestem zauroczona ćwiekami a ciągle nie mogę jakoś ich kupić :( Pięknie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie 3 lakiery bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten piasek z Lovely jest nieziemski *__*

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no super sie prezentuja te pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba, podoba ;) nawet bardzo ! jest tak elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie to razem wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie :) Ćwieki w połaczeniu z takimi kolorami wyglądają bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. heh, mam dziś podobny mix :) tylko koral mam bardziej neonowy :D lubię takie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym ponosiła takie zdobienie, aż mnie palce świerzbią, żeby w końcu sięgnąć po lakiery, ale póki co detoks trwa :/ Widzę, że nasze narzekania na szablon zostały wysłuchane, bardzo Ci dziękuję :* Nieporównywalnie wygodniej się czyta na takiej szerokości, przynajmniej dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jakoś wytrzymasz :)
      Co to by był za blog gdyby się pod uwagę nie brało uwag czytelników, cieszę się że teraz jest lepiej :D

      Usuń
  10. Świetne, muszę i ja w końcu sięgnąć po ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dokładnie te same lakiery z Golden Rose i uwielbiam je na lato...do opalonych dłoni wyglądają przecudownie...
    podoba mi się połączenie ich ze złotem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie :) uwielbiam to złotko <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie :)
    Muszę w końcu zakupić jakieś ćwieki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!