23.08.2016

Semilac 022 Mint

Witajcie! Czas ostatnio upływa mi w niesamowicie szybkim tempie, ale właśnie wróciłam z urlopu i zabieram się do napisania paru zdań. Wybaczcie, że nie zrobiłam tego przed wyjazdem, po prostu nie miałam już na to sił. W tym roku postanowiłam odciąć się od rzeczywistości i pojechaliśmy z narzeczonym w góry. Przyznam szczerze, że taka forma wypoczynku bardzo dobrze na mnie wpłynęła (na końcu zamieszczam parę zdjęć). No ale dosyć już o mnie! Dzisiaj na moim blogu debiutują lakiery hybrydowe. Jako pierwsza - mięta, no a jakżeby inaczej!


Semilac 022 Mint to lakier hybrydowy w kolorze mięty, ale takiej wyraźnej, wpadającej w turkus, a nie pastelowej. 


Jak każdą inną hybrydę, kładzie się go na bazę (w moim przypadku Semilac Base) i na koniec pokrywa topem (u mnie Semilac Top). Wiadomo też, że lepiej położyć więcej cienkich warstw lakieru i utwardzać je kolejno w lampie UV/LED, niż położyć jedną grubą. Ja nakładałam na swoje paznokcie 3 cienkie warstwy lakieru. Lakier utwardza się w lampie UV (2 min) lub LED (20-40 s).


Hybrydę zamknięto w charakterystycznej, czarnej buteleczce. Na wieczku zakrętki pokazano jej kolor, niestety mocno odbiega on od rzeczywistości. Dlatego zanim zdecydujecie się na zakup konkretnego koloru, sprawdźcie swatche na Google Grafika! 


Butelka mieści 7 ml lakieru hybrydowego, a więc jest to pojemność mniejsza niż średnie pojemności zwykłych lakierów do paznokci.


Pędzelek krótki, średnioszeroki i płaski zarazem, moim zdaniem mógłby być bardziej miękki, aczkolwiek można się przyzwyczaić (mam tu też na myśli zakrętkę która jest szeroka i na początku sprawia wrażenie mało poręcznej).


Konsystencja hybrydy rzadka, lubi rozlewać się na skórki, dlatego radzę uważać. U mnie odpada robienie całej ręki na raz, ale myślę, że to się jeszcze zmieni bo to moje hybrydowe początki. 


Jeśli chodzi o wytrzymałość - zależy ona od wielu czynników; od techniki zakładania, stopnia eksploatacji dłoni, indywidualnych cech itd. itp. ale nie ma tu reguły. W każdym bądź razie po tygodniu nic niepokojącego się u mnie nie dzieje... jednak nosić dłużej niż dwa tygodnie nie zamierzam.


W mój egzemplarz zaopatrzyłam się na stronie producenta, u którego jedna buteleczka kosztuje 29 zł.


Cena moim zdaniem adekwatna do jakości. Przynajmniej ja jestem zadowolona.
Kolor jest nieziemski! Tak, tak... na mięty różnego rodzaju dalej choruję :P.


Macie w swoich zbiorach hybrydy? Jesteście zadowolone z tej metody? Koniecznie podzielcie się ze mną swoimi opiniami w komentarzach! :)

No i tak jak obiecałam, na koniec mam dla Was kilka górskich widoków... ^^

1- Dolina Pięciu Stawów Polskich

2- Dolina Pięciu Stawów Polskich

3- Dolina Pięciu Stawów Polskich

4- Giewont (widok z Gubałówki)

5- Przełęcz Liliowe (widok z zejścia z Kasprowego Wierchu w stronę Doliny Gąsienicowej)

6- Dolina Gąsienicowa

7- Dolina Chochołowska (widok na Mnichy Chochołowskie)

8- Czarny Staw Pod Rysami

9- Morskie Oko (widok z Czarnego Stawu Pod Rysami)

Pozdrawiam! ^^

29 komentarzy:

  1. Swietny jest ten kolor. Ja tez sie zastanawiam nad przerzuceniem sie na hybrydy bo ostatnio nie maam czasu na częste malowanie.. Ps a góry przepiekne

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek super :)
    Na moich pazurkach jednak jakoś źle wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kolor!
    i widzę, że miałyśmy bardzo podobne wakacje :D ta drewniana chatka na Dolinie Pięciu Stawów u mnie miała wielką sesję haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Och takich górskich widoków zazdroszczę strasznie!
    Kolor lakieru świetny, mamy go w swojej rodzinnej kolekcji hybryd - choć ja go jeszcze nie nosiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna miętka :)
    Och, jakie widoki, uwielbiam polskie góry <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go kiedyś! Genialna sprawa, bo taki wyrazisty jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna mięta ;) ciekawe czy i ja kiedyś ulegnę hybrydom

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek obłędny, uwielbiam miętę na paznokciach :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię ten kolorek, jedna z moich pierwszych hybryd ;p
    urlop widac sie udał, piękne widoki

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna, uwielbiam takie miętki :)
    a widoki super, pojechałabym w góry :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny manicure :), idealnie wykonany. Dziękujemy za tak wyczerpującą recenzję.
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor. I paznokcie już troszeczkę urosły :)
    Tatry - jak zazdroszczę tych widoków! Muszę obmyślić jakiś wypad w góry!

    OdpowiedzUsuń
  13. W moich zbiorach oczywiscie ze sa hybrydy, sporo pieknych kolorkow semilaca mi sie juz uzbierało, ale ten miętowy kolorek jest nieziemski <3 !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolor i piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor :) do pielęgnacji dłoni można stosować miękką wodę z filtra prysznicowego fitaqua - bardzo skuteczny i łatwy sposób na nawilżenie skóry dłoni i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam miętę na paznokciach :) Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny odcień lakieru. A te widoki - ach pojachałabym w góry :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się ostatecznie do Semilaca przekonałam :) I nie wyobrażam sobie innych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne widoczki :D jak tylko zrobi się ciepło to jadę w góry :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny kolor paznokci na lato! :) Widoki świetne! Niektóre z tych miejsc znam, ale większość muszę jeszcze odwiedzić.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny kolor paznokci. W dodatku bardzo ładnie opracowane. Kolor idealny na lato. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacja! Muszę wrzucić ten kolor na najbliższe lato!! A te domki rewelacja :O

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne widoki , wow jestem zdumiona. Ostatni raz jak byłam w szwajcarii to widzałam coś podobnego, aż chce się tam przenieść!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny lakier kupiłam taki do paznokci
    http://queensizeplus.com/2021/06/08/bielizna-modelujaca-sylwetke-zalety/
    a góry uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  25. 3- Dolina Pięciu Stawów Polskich, piękne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!