27.04.2015

Baroque tapestry with MoYou London Fashionista 07 stamping plate

Witajcie! Dzisiaj chcę Wam pokazać moją wariację na temat barokowej tapety. To nic, że w odcieniach zieleni raczej nie można było jej spotkać... :-P


Jak widać na załączonych obrazkach zdobienie zaczęłam od wykonania gradientu w kolorach zgaszonej zieleni. Jaśniejsza to lakier Golden Rose Selective #71 (posłużyła mi również jako baza), a ciemniejsza to Golden Rose Rich Color #112. Następnie złotym Essie Good As Gold dodałam stemple pochodzące z płytki MoYou London Fashionista 07. Całość pokryłam niezawodnym topem Kinetics Kwik Kote.







Jak Wam się widzi taka wersja?
Pozdrawiam! ;-)

21 komentarzy:

  1. Zdobienie bardzo ladne jednak kolorystyka taka nie moja, ale to dlatego ze ja jakos nie przepadam za zielenia na paznokciach. Niemniej jednak wykonaniu nie moge nic zarzucic:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze zieleń kojarzy mi sie z Tobą:) hihi. Pieknie wyszło:* a ja tak rzadko siegam po zieleń. Ze zlotem pięknie wygląda. Poszukuje tez idealnego zlotka do stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świeci się to złotko ;)
    Nie lubię zieleni, ale ta tapeta jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że złoto i zieleń bardzo do siebie pasują:)
    Do tego wzorek od MoYou i pięknie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zdobienie, fajnie wygląda to złotko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice manicure! :D
    Maybe is more suitable for autumn but is still very cute! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tego typu wzorki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzoreczek super ! Fajnie Ci odbija ten złoty Essie ;) ja właśnie nie mam żadnego złotka , które by dobrze odbijało wzory :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje stemplowe paznokcie! Zawsze są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing post :)
    Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie jestem fanką takich kolorów, ale tutaj prezentują się bardzo fajnie! :)
    widząc takie zdobienie, od razu wiem, że to Twoja robota - tapetowe paznokcie kojarzą mi się właśnie z Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem dlaczego, ale to takie bardzo Twoje zdobienie :-D taki Twój styl, taka cechą charakterystyczną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię złote i srebrne stempelki, ale ciężko mi je fotografować, zawsze się stresuję co z tego wyjdzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Połączenie kolorystyczne w ogóle nie w moim guście, ale wzór jest super i całe zdobienie bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie odbity wzorek ;) super wygląda całość

    OdpowiedzUsuń
  16. super ta Twoja tapetka ;)) podoba mi się ta delikatnie cieniowana baza - naprawdę świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne zdobienie! Dosłownie prezentuje się przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!