16.06.2014

Summer beach

Witajcie :) Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zdobienie, które stworzyłam już jakiś czas temu, z okazji urodzinowego konkursu u >KasiTheWeak< (jego tematem było "Lato na paznokciach"). Wczoraj na ostatnią chwilę przypomniałam sobie o tym, że jej nie wysłałam, ale ostatecznie zdążyłam. Zdobienie malowałam na poprawę humoru i nie wiązałam z nim żadnych nadziei (niezdarność widać gołym okiem), a tu proszę, spodobało się ^^.
Morskie stworzonka namalowałam na dwóch warstwach żółtego lakieru Golden Rose Color Expert nr 44. Wodę stworzyłam używając lakieru z tej samej serii, o numerze 56. Granicę między plażą i morzem zatarłam białą farbą akrylową (taka marna imitacja piany). Stworzonka też malowałam przy użyciu farb, a bąbelki wody to transparentne kuleczki kawioru. Całość utrwaliłam topem Kinetics Kwik Kote
Mój Luby uparcie twierdzi, że te zwierzątka są przerażone, co Wy na to? :D
 Lato kojarzy mi się przede wszystkim z plażą, w tym roku marzę o tym, aby znaleźć się w takim miejscu ^^.
Podoba Wam się taka wesoła plaża? :)

32 komentarze:

  1. piękne zdobienie i sporo pewnie czasu Ci zajęło nad nim to widać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Bardzo mi się podoba i właśnie się zastanawiałam co to są te kuleczki , bo jeszcze takich nie widziałam ;) gratuluję raz jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję.. Zdobienie jest śliczne i niesamowicie optymistyczne jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja! jestem fanką Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna praca i oczywiście gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje, nie bądź taka skromna bo praca wyszła genialnie :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne ;) świetny pomysł z tym kawiorem ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł! bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zdobienie :)a zwierzątka są przeurocze :)gratulacje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wygranej :)
    Ten kawior to jak prawdziwy wygląda :p

    OdpowiedzUsuń
  11. ah, zakochałam się w nich ♥ są takie słodziachne! już widziałam wcześniej, że wygrałaś konkurs, więc gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale kolorowo :) bardzo mi się podoba :)
    również gratuluję wygranego konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się bardzo podoba i nie wiem gdzie takowa niezdarność tudzież przerażenie w oczach zwierzątek, wyszło bosko :)

    P.S. Widzę że pazurki rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ślicznie! podobają mi się takie stworzonka, są urocze.
    Genialny pomysł z kawiorem jako bąbelkami :D
    gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne i mega pozytywne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. e tam, tylko trochę są przerażone;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdobienie! Kawior bardzo ładnie wygląda tutaj. Te zwierzątka są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka niezdarność, gdzie? :D
    eh, też mi się marzą wakacje na plaży, może się uda choć na trochę wyjechać nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale urocze i wesołe mani! Meduza i krab podobają mi się najbardziej :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wygranej ;) Słodkie te morskie stworzonka i ciekawy efekt daje ten półprzezroczysty bulion :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahaha jak napisałaś o tym co powiedział Twój luby również zaczęło mi się wydawać, że stworzonka są przerażone :D Co do niedbałości ja tam jej nie widzę (no może po za nie do końca domytymi skórkami jakbym już miała się doszukiwać czegoś) ale po za tym mani jest bardzo pozytywny, wesoły i ładnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale super pozytywne mani! fajnie skomponowane i takie wesołe ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale wesoły mani! Najbardziej podoba mi się wykorzystanie kawioru i ten boski krab :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję! Pięknie wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cudowne zdobienie <3 Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję :) Bardzo radosne i kolorowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne! Jestem zachwycona <3
    Super pomysł z kuleczkami kawioru :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad pozostawiony na moim blogu :)
Obraźliwe komentarze, reklamy i inne spamy będą usuwane!